بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازهای کم حجم.دانلود جدیدترین بازهای روز دنیا.دانلود جدید ترین بازهای فشرده.دانلود جدیدترین بازهای ایرانی.دانلود جدیدترین بازهای روز دنیا.دانلود بازهای رایگتن.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین خشکاب
13:5
سه شنبه 8 مهر 1393
[تصویر: Mirmahna.jpg]
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «میر مهنا» اولین بازی ملی را با مشارکت استودیو بازی سازی «اسپریس پویا نما» تولید و راهی بازار عرضه این محصول کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، بازی رایانه‌ای « میر مهنا » که بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران فرهنگی کشور رونمایی شده بود با حمایت بنیاد ملی بازی رایانه‌ای و توسط استودیو بازی سازی «اسپریس پویا نما» تولید شده است.
 
« میرمهنا » یک بازی اول‌ شخص ایرانی است که داستان آن بر اساس زندگی‌نامه‌ی میرمهنا مبارز ایرانی دوره‌ی کریم‌خان زند شکل گرفته است. دوره‌ای که با استعمار هلند و انگلیس و سلطه کمپانی هند شرقی بر جزایر جنوبی ایران و خصوصا جزیره انگلیس همراه بوده است.

کتاب چند جلدی “بر جاده‌های آبی سرخ” اثر زنده یاد نادر ابراهیمی که داستان زندگی و مبارزات این شخصیت را در قالب داستانی مرور می‌کند منبع اصلی نگارش داستان این بازی است.

این بازی از طریق شرکت « لوح زرین نیکان » در سطح بازار عرضه این محصول توزیع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از مراکز فروش بازی‌های رایانه‌ای تهیه کنند.

مدیر پروژه: مرتضی رضایی، کارگردان فنی و مدیر برنامه نویسی: بهنام آقاجانی، کارگردان و طراح بازی : مرتضی رضایی ، مدیرهنری: بهنام شجاعی ، برنامه نویس گرافیک و موتور بازی : بهنام آقاجانی، برنامه نویس سایه: آدریان ولبورن ، برنامه نویس هوش مصنوعی: سید حسین مسبوق، برنامه نویس سناریو : رضاصاحبکاران، تیم فضا و کانسپت : بهنام شجاعی، طراحی کاراکتر: حسین دیبا، بهنام شجاعی و ابراهیم دیبا، سناریو داستان و بازی نامه: مرتضی رضایی، آهنگساز : پیام آزادی ، سرپرست گویندگان : محمد رضا علیمردانی و … از عوامل تولید بازی « میرمهنا » هستند.

لازم به ذکر است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیش از این بازهای « شمشیر نادر »، « لطفعلی‌خان زند »، « عصر پهلوانان » و « گرشاسب » را بر اساس تاریخ ملی و فرهنگ بومی تولید و به علاقه‌مندان این بازی‌ها عرضه کرده ا
ست.
تعداد بازدید از این مطلب: 15786
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
13:2
سه شنبه 8 مهر 1393

بازی "لطفعلی خان زند" یک بازی اکشن شمشیربازی، با حرکات و شمشیرهای متنوع می باشد.
داستان بازی از خیانت ابراهیم خان کلانتر به لطفعلی خان آغاز شده و با حمله لطفعلی خان به قلعه مستحکم زرقان و تصرف آن ادامه می یابد. در نهایت بازی در ابتدای داستان بازی "انتقام قاجار" پایان می پذیرد.
"لطفعلی خان زند" ۱٥ اردیبهشت ۱۳۸٧ منتشر شد. اطلاعات فنی کامل در مورد این بازی و ساخت آن در مجلات تخصصی بازی (بازی رایانه، دنیای بازی، کلیک و شبکه ) منتشر شده است.
این بازی شامل 22 مرحله و حدود چهار ساعت بازی، برای یک بازیباز حرفه ای می باشد.
بازی "لطفعلی خان زند" برای اجرا نیاز به نصب نرم افزارهای "QuickTime" و "Physx" دازد، که هر یک از روی منو برنامه Start.exe که از روی DVD بصورت Autorun اجرا می شود، قابل نصب می باشد. سپس با انتخاب گزینه Install Quest of Persia: Lotfali Khan Zand بازی را نصب نمایید. علاوه بر این نیاز است که DirectX 9.0c نیز روی دستگاه شما وجود داشته باشد. (در صورت نیاز می توانید آن را از روی DVD و یا دایرکتوری DirectX9c در محل نصب بازی، نصب نمایید.)

توجه: فایل کرک رو در محلی که بازی رو نصب کردین کپی کنین

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد بازدید از این مطلب: 3692
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
12:55
سه شنبه 8 مهر 1393

 

بازي  گرشاسپ - معبد اژدها که در ابتدا سوشيانت نام داشت  نسخه اول آن با عنوان “گرز ثريت” توانست فروش خوبي داشته باشد. نسخه حاضر پس از چندي توسط شرکت آمریکایی Dead Mage با زبان انگليسي در شبکه استيم (Steam) به فروش رفت و توانست ميانگين امتياز 53 را از منتقدين خارجي کسب کند که نسبتاً خوب بود. در اواسط تابستان امسال بسته الحاقي راز اژدها منتشر شد که البته به دليل فاصله زياد عرضه با نسخه اصلي، ديگر نمي توان آن را بسته الحاقي دانست و بايد به چشم يک بازي مستقل به آن نگاه کرد، مخصوصاً اينکه خود سازنده ها اين بسته را به طور مستقل منتشر کردند، يعني نيازي به نسخه قبل ندارد. حال نسخه انگليسي اين بازي هم در شبکه استيم منتشر شده، البته با نام معبد اژدها.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 946
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
12:53
سه شنبه 8 مهر 1393

دانلود بازی کم حجم ایرانی شتاب در شهر

امروز در این پست برای اولین بار بین سایت ها بازی ایرانی شتاب در شهر را به صورت کرک شده و سالم برای شما آماده کرده ام,این بازی در سبک(open_world racing)هست که توسط استدیو آروین تک ساخته و منتشر شده است,اگر کنجکاو شده اید که چه کسی زحمت کرک کردن این عنوان را کشیده,باید بگم به دلیل بعضی چیزها بهتر است کسی از کرکر این بازی چیزی نداند,به هر حال می توانید برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب بروید.

|برای اولین بار در دنیا|

 

تعداد بازدید از این مطلب: 943
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
12:48
سه شنبه 8 مهر 1393

بازی ایرانی نبرد خیبر

بازی ایرانی نبرد خیبر از بهترین بازی های ایرانی جدید است که این بار  بازی نبرد خیبر را با سروری بهتر و خوب آماده ی دانلود کرده ایم.

در بازی نبرد خیبر دو گروه عملیاتی به رهبری حاج ابراهیم همت وارد جزیه می شوند که در آن جا عملیات های شناسایی و درگیری ها مسلحانه صورت میگیرد.

برای دانلود بازی ایرانی نبرد خیبر به ادامه ی مطلب بروید.........

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1768
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
12:45
سه شنبه 8 مهر 1393

بازی جدید سمندون ایرانی

اولین بازی رایانه ای بومی جهرمی

بازی رایانه ای ایرانی ((سمندون در غار سنگ شکن))

داستان بازی:داستان بازی یک داستان علمی هست و در اصل مأموریت این بازی تقویت حافظه و ارائه ی اطلاعات عمومی به افراد سنین ۸ به بالا می باشد. در مرحله اول این بازی که در این دمو به صورت کامل قرار داده شده سؤالاتی از شما پرسیده می شود که پاسخ صحیح به هر سؤال ، شماره به دامه کار هدایت می کند و پاسخ غلط شما را به اول مرحله باز می گرداند.

در مرحله اول سؤالات به نحوی طراحی شده که در عین سادگی گیج کننده می باشد، پس در انتخاب گزینه صحیح دقت کافی را به خرج دهید.

منوی سه بعدی بازی جذابیت خاصی را به بازی داده و موسیقی زیبای متن بازی این جذابیت را دوچندان می کند.

در قسمت اول منو بخش آموزش بازی به صورت حرفه ای طراحی شده که پس از اعملی که از شما خواسته می شود وی توانید با کلید خروج از این بخش به منوی اصلی بازگردید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 709
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
12:42
سه شنبه 8 مهر 1393

ET Armies gamefa

مطمئنا این روزها تعداد زیادی از شما که به نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران رفتید،با ویدئوی گیم پلی بازی ارتشهای فرازمینی مواجه شدید و از کیفیت بالایی که این بازی نسبت به دیگر بازی های ایرانی داره مطلع شدید.در ادامه ی مطلب میتوانید این تریلر گیم پلی رو که از روند بازی به طور مستقیم گرفته شده،با کیفیت HD مشاهده و دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1582
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
رامین خشکاب
10:38
سه شنبه 8 مهر 1393
دانلود بازی تهران کلاه قرمزی ( نسخه ۲ ) Tehrun2 برای اندروید

خلاصه بازی

بازی”TehRun2 کلاه قرمزی ” آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 517

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سایت دانلود بازی های کم حجم مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر